TRANSPIRENÀICA

ETAPA 2: ALBANYÀ-CAMPRODON

Eixim de Can Carreres en direcció a Albanyà. Fem una breu visita a la plaça de l’església i agafem una pista forestal que a la part de dalt té uns trams prou empinats i molt humits. Baixem per ella i passem per Sadernes, on hi ha una ermita i una masia molt antiga, Hostal de Sadernes, on prenem una cervesa acompanyada d’uns fruits secs. Fem unes fotos al Pont sobre el riu Llierca i seguim la ruta fins a Castellfollit de la Roca (fora de la ruta) per a dinar uns macarrons en un bar en la carretera front la magnífica visteta del poble damunt la roca.

Des d’ací fins a Sant Pau de Seguries el camí asfaltat és un trencacames en un continu puja i baixa, amb algunes rampes fortíssimes de més del 15%, juntament a la calor, i si afegim que hem d’anar contínuament esperant a Manolo, s’ha fet interminable.
A Sant Pau prenem alguna cosa fresca i per la carretera continuem fins a Camprodon.

M’ha sabut greu no parar a veure la calçada romana a Sant Pau, la teníem davant dels morros, però teníem moltes ganes d’acabar.

Caldrà plantejar-nos allò de parar a dinar pel camí, perquè perdem molt de temps i a més després, amb la calor, costa molt pedalejar.

Hui també hem aplegat més tard del que esperàvem. Si cal rentar-se la roba i tal... Ara bé, hem pogut fer una visita turística per Camprodon i fer-nos unes fotos al pont romànic sobre el riu Ter. El poble és guapíssim. Hem pernoctat a l’hotel Can Ganansi. L'hem trobat una mica fluix.

Participants: Juansa, Manolo i Pep.